--- Luv Mah Chucks, Baby ---

haLLo erstmaL : )

hab grad gsehn das ma scho über ein monat nix mehr gschriebn ham...echt schLimm...naja ich nehm maL an das da sowieso keiner mehr auf die seite schaut...aber nachdem i nix besseres zu tun hab...schrieb ich haLd was...

ja...es gibt e ned wirkLich was zum erzähLen...heut war i mit da marLi im kino...war Leiwand...wir ur vieL scheiße gredet...ein kurzes coLa bitte...ich hab im kino karten reserviert...jaja

am mittwoch hamma engLisch schuLarbeit *anscheiss*

naja...sonst gibts e nix neues

außer: i bin jz ziemLich fix in da hak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *freu*

na dann...

baba

bussLs

hefauL

|*~me~*|   ( tanja)

11.3.07 21:20
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen

Myself

Design

our days about us write in Insideeeeeeeer^^ LinKs wiTze gaLariiie GediChte Marli's friendz TaNja´s friendZz
Gratis bloggen bei
myblog.de